torsdag 5 juni 2014

Dag 2

Inne på andra dagen på Hönö nu och det är underbart!

Det var så galet kul att jobba igår, var hemma vid 00.15 typ, så Kakan och Lilly undrade om jag levde och hade blivit jätte oroliga för mig. Underbara tjejer!

Igår fick jag ta hand om en bokning på 9 damer, några små bokningar och fem fransmän som kom in och då vi inte har någon meny på engelska för tillfället så fick jag stå och översätta. Och det gick faktiskt väldigt bra, de var nöjda och chefen var väldigt nöjd med mig.
Jag kom ihåg mer än vad jag trodde jag skulle göra, sen jag var där och prov jobbade, och tog mycket ansvar så bättre första dag är nästan svårt att få.

Dricksen var inte så illa den heller om man säger så, kommer väl till pass till resan om 10 dagar ^^,

Nu ska jag göra mig färdig för kvällens jobb ^.^

Puss

1 kommentar:

Syster C sa...

Hurra så bra det låter sys! PoK Cecilia