onsdag 11 juni 2014

Ledig!

I måndags och tisdags var jag ledig, så skönt!

I måndags gjorde jag inte många knop. Var hemma mest hela dagen och segade. Sen på kvällen åkte jag och John till affären, så nu har jag ett busskort som funkar här med ^^,
Vi köpte även lite chips och Morbergs öl och de var verkligen jätte goda!
Dessa två sakerna avnjöt vi sedan nere vid Hästen, badplatsen, och var lite så där så-fånigt-romantiska-som-de-är-på-film, men det var väldigt mysigt :)

Igår, tisdag, så fyllde underbara Sillen år. Hurra, hurra, hurra! Varken jag eller John kunde ju vara med, men vi skickade blomsterbud med massa fina vita liljor, som är hennes favoriter :)
Den här dagen hade jag även bestämt mig för att ta mig in till Gbg helt själv, gå runt och lära mig hitta!
Det jag lärde mig var:
1. Man kan inte gå i Gbg!
2. Jag måste lära mig spårvagnarna.
3. Jag är fortfarande lika förvirrad, men hittar kanske liiiite bättre!

Sen så var det även Hikari-Kai's loppis igår, så den passade jag så klart på att gå på när jag ändå var inne i stan. Träffade lite DV vänner, vilket var jätte kul och planer för att träffas fler gånger blev gjorda och kanske dockmötet i sommar ^_^

Detta är vad jag köpte igår

Nu ska jag göra mig iordning för jobb och hinna gå lite i Kliva innan dess, är tanken i vilket fall som ;)

Puss

2 kommentarer:

Johanna Sommarkatt sa...

Jag kan lära dig hur vagnarna fungerar någon dag. :)

Sillen utan Wille(n) sa...

1000 tack för de fina blommorna! De står här så vackra på bordet och doftar alldeles, alldeles underbart! PoK Sillen