onsdag 4 juni 2014

Sommaren 2014

Hej alla söta människor.

Jaha, nu har hon fått fnatt igen och kommer lova att lägga upp mer på bloggen och så kommer hon lägga upp två inlägg och sen glömmer hon det igen.
Nåväl, låt gå för det!

Men den här gången tänkte jag att jag skulle ta den här sommaren till att skriva om vad jag gör! För den här sommaren kommer jag nämligen att spendera på en av de bästa platserna på jorden, på underbara Hönö!

Här ska jag vara hela sommaren och jobba på Tullhuset ! :D
Jag var där och prov jobbade i mitten av mars och tre dagar senare så ringde de och sa att de ville att jag skulle jobba! Lyckan var enorm och jag kunde inte göra annat än att gråta en skvätt när vi hade lagt på :')

Så nu är det dags! Jag tog, en del, av mitt pick och pack, satte mig på tåget och åkte till Göteborg i går. Det kändes lite konstigt, busigt på nått vis. Som om jag gjorde nått riktigt spännande för första gången och det gjorde jag ju på sätt och vis, efter som att John inte följde med den här gången.
Han kommer i helgen, så då blir det liv i luckan igen ^^,

Men allt gick bra, Vera Varg verkade känna igen mig sen i mars och blev väldigt besviken när hon inte fick hälsa ordentligt på mig på centralen. Men det gick över sen och oj vilka pussar hon kan ge ^_^

Ikväll ska jag jobba mitt första riktiga pass på Tullhuset, är så sjukt taggad för det! Men så klart ganska nervös också... Men tror nog det ska gå bra, alla är jätte snälla där ^^,

Så om ni har vägarna förbi Göteborg i sommar, kom över till Hönö och träffa mig och kanske äta en riktigt god bit fisk.

Nu ska jag se om jag kan hitta Lilly och se om hon vill gå en sväng på ön :)

Puss och kram

1 kommentar:

Erika sa...

Du kommer ha en supersommar! Ha så kul nu =)